fredag 1 februari 2013

Redan en vecka sen

Efter en veckas semester på Gran Canaria kom vi hem förra fredagen.
Vi har idag alltså varit hemma lika länge som vi var borta. Himmel, vad fort denna vecka gått. Jobbet har rullat på i 190 och nu längtar Jag till vårt fredagsmys i soffan.

Men Jag kan dock inte låta bli att tänka tillbaka på vår härliga vecka i sol och värme. Inte jättevarmt, men som en bra svensk sommardag. Runt 21 grader på dagarna. Bara tanken att vi badade i havet mitt i januari månad. Det känns lite exotiskt för denna svenska som i vanliga fall bara åker på semester under sommaren.

Tänkte dela med mig av några härliga bilder som får mig att drömma tillbaka - och längta lite till våren. Kanske kan du känna detsamma?!













En vy från ovan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar