onsdag 20 februari 2013

Tävling: Verktyg som saknas

Det finns en del olika verktyg i min baklåda som används vid kak- och tårtbak. Men det skulle få plats så mycket mycket mer i denna låda. Jag har en lååång önskelista på olika sorters verktyg och inser att en lotto-vinst behövs för att göra slut på listan.

Just nu pågår en tävling hos Mika Design (http://blogg.mikadesign.se/2013/02/vinn-harliga-produkter-till-bakning).
Den skulle jag gärna vilja vinna. Tänk att få ha riktiga modelleringsverktyg istället för att använda handtag på knivar, baksidan av skedar och andra saker hittade runt om i huset. Inte minst mannen skulle bli glad att få ha sina "riktiga" verktyg i fred. 
(Jo, jag diskar såklart allting innan jag använder det. Inga sågspån i maten här inte.)


Kolla in tävlingen du med. Klicka på bilden ovan.

Mika Design har även en Facebooksida man kan gilla. Det har jag gjort såklart. Då får man ännu mer härliga tips på saker man inte kan klara sig utan när man är baknörd som jag. Puh, undra på att min önskelista blir längre och längre.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar