fredag 10 februari 2012

Ny helg, ny bil

Ännu en vecka har förflutit.
Det är dags att fundera över vad för gott som ska lagas och bakas denna helgen. Det finns så mycket Jag vill prova på. Min "nya-recept-som-måste-provas-hög" är ganska stor.
Det lutar åt det blir Dajm-pannacotta, som jag hittade ett recept på idag, till lördagskvällens melodifestival. Barnen älskar ju dajm. Ja, det gör Jag och J också förstås. Och ett gott bröd till söndagens frukost tror jag också att det blir.

Igår anmälde Jag mitt intresse att få prova en Peugeot 508 SW GT över en helg. Det är via Smartson man kan få denna chansen. Jag kör ju Peugeot redan idag - en mindre, så det hade varit kul att få prova en större variant. Kanske byta upp sig sen?

Vill du också ta chansen att bli testpilot? Kolla här, http://smartsontestpilot.se/peugeot-508/bli-testpilot/.


1 kommentar: