måndag 14 maj 2012

Mina nya tofflor och vardagshängen

Igår hämtade jag dem - mina nya fina boots från Calou.

Jag har länge tittat på dem, men inte fått tummarna loss. Med fin rabatt från Exklusiv Vardag, tog jag mig i kragen och beställde ett par.
Sååå sköna. Och så fina. De kommer bli nya favoriterna i skohyllan.



Jag har haft hål i öronen sedan många år tillbaka. Det är fint med örhängen tycker jag, men tyvärr är mitt intresse inte så stort för att ha örhängen själv. Det blir mest till festliga tillfällen som ett och annat hänge åker fram.

Men för ett tag sedan hittade jag ett par örhänge som jag nu har gjort till mina "vardagshängen". Märket är Oxxo Design och inköpta även dem på Exklusiv Vardag. Dom passar till allt (i stort sett). Jag får inte ont av dem och jag tycker dessutom att dom är snygga på.

Eller vad tycks?



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar