fredag 24 januari 2014

Jag är ingen nolla

... för det är ingen vanlig dag - för det är min egen födelsedag!

Jag lämnar nollan nu och går vidare in på sifferskalan.
Denna morgon väcktes jag av skönsång från man och barn bärandes på paketer. Mysigt.

Väl framme på kontoret, loggade jag in på datorn och startade upp som vanligt. När jag öppnade Google visade det sig att även här låg en födelsedagshälsning.


Tänk att Google uppmärksammar mig!

Idag blir det bara en halv dags jobb. Sedan blir det ett besök hos frissan, hem och hämta barnen när dom slutar skolan. Vi ska göra ett besök på byns bästa kondis.
Ikväll hämtar mannen take away från Gästis i byn och sedan har jag beställt hans goda Crème Brülee till efterrätt, sådär knaprig och god ovansida som bara han kan göra.

Det kommer bli en härlig dag!

Kram på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar